Четвер, 21.09.2017, 06:07
Вітаю Вас Гість | RSS

Кременчуцька загальноосвітня школа I-III ступенів №27

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психологична служба

Практичний психолог - Поляцкова Ніна Степанівна 

Напрямки роботи 

1.Психлогічна просвіта

2. Психопрофілактика

3. Психодіагностика

4. Консультування

5. Психокорекція

Поради психолога батькам

Формування інтересу до читання
Перед тим як починати вчити дитину читати необхідно, щоб у неї з’явився до цього хоч якийсь інтерес. Без наявності такого інтересу навчання або вдається, або стане для малюка справжньою мукою. Психологи кажуть: потрібно сформувати мотивацію для читання.
Яким чином це слід робити? Є лише два способи:

1) якнайбільше читати дитині різноманітні цікаві казки, історії, оповідання, вірші;

2) розповідати і пояснювати малюкові, чому так важливо і цікаво навчитися читати.
Перед тим як починати вчити читати дуже важливо вияснити, які мотиви вже сформувалися, а які ще треба сформувати. Для цього бажано поставити їй кілька запитань. Наприклад: „ Як ти думаєш, навіщо дитині потрібно вміти читати?”, „Про що можна дізнатись, якщо читати якусь книжку?”, „А ти б хотів (-ла) навчитися читати?”, „ А для чого тобі це потрібно?” та ін.
Слід прагнути до того, щоб у дитини були сформовані такі п’ять мотивів: 
1.Пізнавальний мотив – бажання навчитися читати для того, щоб дізнатися багато нового цікавого про навколишній світ (наприклад, про тварин і птахів, динозаврів, космонавтів, про рослин і т.п.).
2. Перспективний мотив – прагнення навчитися читати для того, щоб було легко і цікаво вчитися в школі.
3. Мотив особистісного росту – бажання навчитися читати, щоб стати таким (-ою), як дорослі, щоб мама, тато, бабуся, дідусь здивувалися і сказали: „Який молодець наш Дмитрик, вже вміє читати. Незабаром він зможе прочитати книжку „Пригоди Буратіно”, яку ми йому подарували”.
4. Діяльнісний мотив – бажання навчитися читати, щоб потім можна було пограти в ті ігри, де потрібно читати якісь слова, придумувати різні захоплюючі історії або казки і т.п.
5.Мотив спілкування з ровесниками – прагнення навчитися читати для того, щоб розповідати про прочитане своїм друзям знайомим.
Коли ви побачите, що у малюка добре сформовані хоча б деякі з наведених вище мотивів, можете сміливо починати вчити його читати.  



Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 120
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук
Друзі сайту